Ketahui Rahsia Bagaimana Seorang Lelaki Berusia 60 Tahun Menjana RM10 Ribu Setiap Bulan Sambil Menjaga Cucu Di Rumah

Bagaimana seorang lelaki yang berusia 60 tahun mendapat pendapatan melebihi RM10 ribu sebulan setiap bulan sejak beberapa tahun yang lepas. Benar tapi tak masuk akal !!!. Ianya bukan rekaan cerita untuk menarik minat anda untuk menjanguk ke bahagian ini.

Itulah dunia akhir zaman. Tiada yang mustahil jika diizinkan oleh Allah s.w.t. Mungkin anda semua menganggap apa yang diusahakannya adalah perniagaan internet. Atau apa-apa perniagaan yang diusahakan secara online. Itu perkara biasa. Tak pelik pun. Tapi pakcik kita ni bukan pandai dan suka dengan dunia internet. Itu yang lagi pelik. kan ? Jadi, apa yang pakcik ni buat sehingga mudahnya dia dapat melebihi 5 angka pendapatan secara sambilan dan menjaga cucu di rumah ?

Itulah yang saya pun tak percaya jugak. Jumpa tiap-tiap hari. Dia tak buat apa pun sangat. Tak nampak macam buat keje pun. Bezanya ialah bila pertengahan bulan jer dia dapat cek melebihi RM10 sebulan. Tak adil betul kan? Hehehe. 

Ada bezanya. Sikit ajer. Perbezaan yang sedikit itulah yang membezakan antara saya dengan pakcik ni. Anda semua nak tau ker?

Kalau nak tau nanti kita sambung lagi yer.

Jangan marah aaaaaaaaaa.

Tags: ,

Perihal pemilik blog

Mula melibatkan diri dalam perniagaan internet sejak tahun 2006. Sekarang menjadikan internet dan komputer sebagai alat untuk mencari dan meningkatkan pendapatan secara sepenuh masa. Di bawah label MalayShops, kami menyediakan perkhidmatan dan khidmat nasihat untuk peniaga-peniaga Melayu yang tiada masa, pengalaman, kewangan dan sebagainya untuk mengembangkan produk dan perkhidmatan mereka.