Kenali Masalah Anda Bersama Dr. EVO

Anda sihat ? Sihat tapi makan ubat 2 kali sehari. Kalau begitu anda sihat atau  tak sihat ? Jangan plak buat saya keliru. Hahaha. Jangan marah aaaaa.

Kecanggihan teknologi terkini di bidang perubatan telah membolehkan kita membuat analisa dalam masa yang singkat untuk mengenalpasti tahap kesihatan kita secara keseluruhan.

Dr. EVO telah banyak membantu memudahkan orang-orang yang degil dan keras kepala untuk menjaga kesihatan sendiri. Di pusat ini, kami tak perlu ambil ujian darah, ujian air kencing dan pelbagai ujian kesihatan lain yang biasanya dilakukan di hospital kerajaan dan swasta untuk menganalisa tahap kesihatan dan kecergasan seseorang. Satu penemuan yang hebat di bidang perubatan !

Masalahnya kalau tak ambil sampel semua tu macam mana kami buat analisa dalam masa lebih kurang setengah jam sahaja ? Betul la. Aritu saya ke Dr. EVO, ada 2 orang buat checking. Tak nampak plak Dr. EVO tu guna stetoskop atau alat tekanan darah tinggi pun. Tak ada pun check gigi ke atau lidah ke. Pelik sungguh. Aku pun tak percaya !!! Tengok kat gambar atas tu. Yang ada hanyalah 2 komputer canggih,  seorang penganalisa, dua orang pembantu dan juga seorang yang ingin membuat analisa masalah kesihatan (baju belang). Pening sekejap member tu sebab banyak rahsia dia terbongkar kat situ. Tapi ianya adalah untuk membantu kita menganalisa apa yang kita perlu makan, minum, lakukan dan juga apa yang kita perlu elakkan untuk mengekalkan tahap kesihatan dan kecergasan agar sentiasa sihat.

Apapun yang anda nak tau dan perlu tau mengenai kesihatan anda anda diceritakan oleh Dr. EVO kita di pusat ini. Datang ler jenguk-jenguk kat sini. Sekadar datang jenguk-jenguk pun tak apa. Dapat jugak ilmu dan maklumat percuma ajer. Tak rugi berkunjung ke sini. 

Gambar kat sebelah menunjukkan member kita tengah relaks kat kerusi tu sambil kawan nya buat analisa masalah kesihatan. Jadi, nampak tak pusat ni sebenarnya adalah mesra pelanggan. Sambil berehat atau duduk kat kerusi pun boleh tengok tv yang ada kat depan tu. 

Pusat ini di buka setiap hari dari pukul 10.00am ke 10.00pm. 

Jangan lupa, singgah-singgah kat alamat ni....


Nonniremy Trading,
No. 27 Jln Hj Abdul Aziz,
25000 Kuantan,
Pahang Darul Makmur

Kalau anda dah jumpa kedai singer kat sebelah tu, lagi senang la nak cari tempat ni. Kalau nak senang lagi, manala tau kalau-kalau sesat plak kang sebab gps tak tau jalan, boleh call Dr. EVO di talian 013 940 5390.



Selamat Mencuba.
Tags: , ,

Perihal pemilik blog

Mula melibatkan diri dalam perniagaan internet sejak tahun 2006. Sekarang menjadikan internet dan komputer sebagai alat untuk mencari dan meningkatkan pendapatan secara sepenuh masa. Di bawah label MalayShops, kami menyediakan perkhidmatan dan khidmat nasihat untuk peniaga-peniaga Melayu yang tiada masa, pengalaman, kewangan dan sebagainya untuk mengembangkan produk dan perkhidmatan mereka.